linajuliakarlssonbengtsson

Alla inlägg under april 2012

Av Lina&Julia - 22 april 2012 13:13

Thau! Rubriken stämmer , är med cege & vi väntar på att Lollo ska ringa för vi vill va med henne typ ;s Men igår plockade jag först skräp med laget , fett kul , & sen grillade vi korv mums ! Sen skulle jag spela match , vi förlorade med 3-1 mot spjutstorp , & dom var rätt bra men vi kämpade & spelade bra! Sen efter det var jag med Lindskog & cege , haha vi brottades , kommer ni ihåg ronaldmcdonald cege & Lindskog? Omg , minnen man aldrig glömmer ! Sen på kvällen kom mina kusiner men cege stannade & sov här ;) Lindskog kunde nt sova för hos spelade match idag tidigt , & dom förlorade oxå mor brundby med 2-0 ;( Men kanske bloggar senare , chaio// Lina kung !

Av Lina&Julia - 8 april 2012 12:43

Tjuu alla bloggare ;D Då har man precis spelat match mot hyllie de blev 2-2 :) Då ska man va med Lindskog , ska sticka till hon nuu!! Lina , jag vill nt att vi e ovänner för att du betyder mest av allt & alla ! Snälla!! :) // Jolla ;* Vänner betyder messsst !!!!

Av Lina&Julia - 7 april 2012 11:21

GLAD PÅSK !

idag ska mormor , morfar , farmor & farfar komma vid 2 , vi ska äta lite ' påsk mat ' ;D

mina kusiner kunde nt komma ;( , några är i scotland !

Men efter det ska jag väl bara chilla :D

jag fick ett påskägg idag ;D , jag vaknade innan min bror joel så jag letade upp mitt först !

Jag hittade hans ägg efter grygt 10 sekunder ;d , för han tog det typ 20 min haha :D

Jag hittade mitt efter 1 min typ ;D, jag är kiiing !!!!


Alla kollar mina kompisars blogg ;D

http://www.ebbaoliviasdailylife.bloggplatsen.se

SLÄNG IN EN KOMMENTAR OXÅ !


// Lina ;D <333

Av Lina&Julia - 6 april 2012 17:35

Hallu ;D

Då kom man precis hem från stranden , nt så fint väder men mamma & pappa tyckte att vi skulle dit med hundarna !

så det blev lite bilder ;D

orkar nt lägga ut dom nu !

Men innan stranden så var jag med Sandra & Jolla , vi sov över som ni säkert vet !

Trodde det skulle bli roligare för mig men nej!

Vi satt vid mobilerna elr jag satt vid jolla's lite då & då ;D

Älskar er ändå !


// Lina ;D<33

Av Lina&Julia - 5 april 2012 10:34

tjena alla bloggare ;D



Då ska man va med Lina på dan sen efter träningen ska jag , Lina & sandra sova hos Lina ;D

ska bli fett kul ! :)

älskar er tjejer , <33


två underbara dagar med mina systrara ;D

fet nice ;D <33


då va med med Elli igår ;D

första va jag , elli , Lina , ahlis , amanda , ludde & jeppe på harlyckan & spelade fotboll , sjuukt kul ;D

sen när alla stack hem så stacka jag & elli till elli & ficksade en sak till den 27 ;D

den 27 kmr bli sjuukt kul !!

sen har jag ass ont i foten , för att när vi hoppade så landade jag snett & sen hoppade jag rakt in på en stolte med samma fot , så det blir nog ingen träning för mej idag ;(


det blir tre sjuukt roliga dagar med the girls ;D  


Lina , älskar dej mestaste av allt & alla babu ;*

aldrig utan dej , kan nt leva utan dej sis , <33333

ingen kan gå imellan oss , ingen kan ta din plats i mitt hjärta ! ;*


// Liina's abvfa ;*

Av Lina&Julia - 4 april 2012 21:43

Lina ' underbaraste ' Karlsson ;*



Lina Karlsson , min bara min värdensbästavän !
Du är så fin, du är så underbar!
Jag älskar dig, och de är inte något jag bara säger!
För de är sanning, 100% sanning!
Första gången jag såg dig var när du började i mitt lag, och då tänkte jag, du är min värdensbästavän!
Det vi delar, kallas äkta vänskap. lina(L)Julia
Du har världens finaste leénde, världens underbaraste skratt!
Lina, du är min andra halva!
Lina Karlsson är mitt allt, du är solen i mitt liv!
Jag älskar dig värdensbästavän! , vi kan dela allt tillsammans.
Jag gör allt för dig!
Du behöver inte vara rädd att jag lämnar dig, för det kommer jag aldrig aldrig att göra!
Jag älskar dig!
Du är en av dem bästa sakerna i mitt liv!
Lina bara min Karlsson, du är prinsessan i mitt liv.
Du är den jag älskar mest.
Du är mitt allt, mitt liv !
Ett liv utan dig kan jag inte föreställa mig !
För du har gjort mig hel !
Du vet inte, eller det tror jag inte.
Eftersom ord räcker inte till. Jag älskar dig.
Du gör min dag & mitt liv till det livet jag vill leva, du är ljuset som lyser upp mitt liv när det är mörkt.
Du är helt obeskrivlig.
Jag hittar inga ord som beskriver dig,
Du är min ängel, min stjärna, allt jag behöver få att vara lycklig.
Du är det bästa jag någonsin har haft/kommer att få.
Vi är dem som klarar allting tillsammans, du är den jag vill dela allt med gråt,skratt,kärlek,beskvikelser.
Du är så otroligt vacker, bara av att se dig, shit, mitt hjärta smälter.
Din blick kan få mig le och le, du och jag föralltid lova mig det, ingen kan ta denna känslan från mig, varje gång som jag tänker på dig.
Utan dig klarar jag mig inte, då kommer allting kännas så jävla tomt, för utan dig har jag inget att leva för, då har mitt liv ingen menning längre.
Tanken på att dy valde mig, när du kan få vem som helst gör mig lycklig, för utan dig kan jag inte leva.
Du är mitt allt, mitt liv, allt jag behöver.
Jag skulle kunna dö för dig, för dör du, dör jag.
Jag skulle velat ge dig allt du vill ha om jag bara kunde.
Du betyder så enormt mycket för mig.
För du är speciell.
Den dagen vi träffades gick min dröm i uppfyllelse, dagen då den sista pusselbiten föll på plats, eller nej, för du är hela pusslet.
Du är solstrålarna som lyser upp mitt liv, eller nej du är solen.
Utan dig är jag ingenting.
Du är perfekt, jag ser inget fel hos dig, inget negativt.
Det är du som gör världen till något betydelse fullt, det är du som gör att jag vill leva.
Utan dig vet jag inte vad jag ska ta mig till, jag kan/vill verkligen inte leva utan dig.
Jag vet att jag kan lita på dig och att jag kan berätta allt för dig, och jag vill att du ska veta att du kommer kunna lita på mig vad som än händer.
Jag finns alltid här för dig Lina, det lovar jag.
Jag vill inte förlora dig.
Jag har sakt det så gånger förut.
Du & Jag genom livet.
Vi e gjorda för varandra.

Tre små ord:
- Jag älskar dig, jag menar det & vill aldrig att du ska glömma det.
Lina Karlsson, jag älskar dig för den du är nt för den du vill vara! ♥

Mitt liv delar jag med dej.
mitt hjärta dunkar för dej älskling.

Jolla <3 Lina
Bengtsson <3 Karlsson
Jag <3 Dej
Föralltid !

ingen kan gå imellan oss , tsm är vi starkare än bamse.
våra minnen är oslagsbara.
glömmer aldrig dem , & speciellt inte dej.
jag tillhör dej & du tillhör mej
du kmr alltid att tillhöra bengtsson & jag karlsson.
tack för att du alltid finns & stöttar mej.
-Liinassheyy
-Jollassheyy
det går nt att beskriva min kärlek till dej för den är enorm.
du är mitt ända hopp , hade nt du funnit så hade det nt funnits ngt hopp kvar för mej !
du fick mej på fötterna igen.
utan dej skulle jag bara varit en av alla miljonerna!
-Lina's abvfa
-Jolla's abvfa
-Liinaskiing
-Jollaskiing
-lina <3 Julia
hoppar du , hoppar jag

puss hejj ! ♥


// din eviga abvfa Jolla ;* ♥♥

Av Lina&Julia - 4 april 2012 20:00

Tjau ;D

Idag så var man först på harlycka från 12 till typ 2 med Jolla , elli , ahlis , amanda , jeppe & Ludde !

Fett kul ;D

Älskar er tjejerna , killarna älskar er som vän ;d


Imoon blir det Sandra & Jolla , fett najs ;d

Vi ska sova oxå !

två dagar med mina älsklingar , sååå grymt beybs !

Älskar er mest !

aldrig utan er !


             

jolla , älskar dej mestaste av alla på denna jord !

Aldrig utan dej !

Ingen/inget kan gå emellan oss !

// Endast jolla's Sheyy , (a) ♥

Av Lina&Julia - 1 april 2012 19:11

tjau alla bloggläsare .

Då sitter man med abvfa i källaren & chillar ;d

Vi ska ju sova ofc ^<33

Matchen idag för mig gick väl ' okej ' , vi förlorade med 5-3 mot Ldb FC malmö , men vi kämpade på & spelade grymt bra !

Jollas match idag gick nt så bra , dom förlorade med 5-1 mot Ldb FC Malmö , men dom gjorde ett mål & sin målgest (STAVNING) , dom skämde ut mig !

Kanske ' bloggar ' lite senare !


    

Älskar dej mestaste abvfa ;*

Du & jag mot världen hela livet FORFAN , & då menar jag verkligen hela livet !

// Jolla's storasyster ;*

Ovido - Quiz & Flashcards