linajuliakarlssonbengtsson

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

My life is not your life

Av Lina&Julia - 18 mars 2012 14:46

Sitter & webbar med abvfa , det är ju bääst ;*

när min bror kommer hem så ska jag tvinga han att hoppa med mig , HAHA :D

ond är jag ju !


Fyll nt livet med dagar , fyll dagar med liv !

GLÖÖÖM ALDRIG !


Skolan imoon då ;( , men jag får ju träffa kompisarna då :DDD

Älskar alla mina underbara vänner .


// Jollassheyy ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina&Julia - 11 maj 2012 23:03

tjenare ! ;D Då blir det danmark med världens bästa Lina på torsdag ;D vi kmr ha de bääst ! längtar sjukt mkt ! men det som är dåligt e att P-00's första lag ska också ditt (samma cup) ;/ Jag kmr döö !! & Lina har sagt att jag ska bli ihop med axel...

Av Lina&Julia - 7 maj 2012 10:32

Då är man sjuk , mår illa & fryser hela tiden! Men kommer nog till skolan imoon! Jag får ju nt missa skol-OS finalen i fotboll! Vi kommer vinna! Jag saknar hela klassen sjukt mkt! Jag var ju i Göteborg med laget i helgen, vi åkte tåg upp på ...

Av Lina&Julia - 4 maj 2012 16:25


Men tjena tjena ! Längesen man uppdaterade men har inget lust elr ork till det ! , när bloggplatsen har kommit som app ska jag försöka blogga lite oftare !! Men som rubriken säger så är man med mini systern ! , alltså emma ! vi har sjukt kul , ...

Av Lina&Julia - 22 april 2012 13:13

Thau! Rubriken stämmer , är med cege & vi väntar på att Lollo ska ringa för vi vill va med henne typ ;s Men igår plockade jag först skräp med laget , fett kul , & sen grillade vi korv mums ! Sen skulle jag spela match , vi förlorade med 3-1 mot...

Av Lina&Julia - 8 april 2012 12:43

Tjuu alla bloggare ;D Då har man precis spelat match mot hyllie de blev 2-2 :) Då ska man va med Lindskog , ska sticka till hon nuu!! Lina , jag vill nt att vi e ovänner för att du betyder mest av allt & alla ! Snälla!! :) // Jolla ;*...

Ovido - Quiz & Flashcards