linajuliakarlssonbengtsson

Alla inlägg under december 2011

Av Lina&Julia - 30 december 2011 20:38

tjenare alla sötnosar ! ;*


Då är det Nyår imon ;D <3


Ska va med min storasyster hela dan imon ! Min storasyster är Hanna Bill ! ;) <3


Vi kommer ha det bäässsttt ! <33


älskar dejj ! <333


puusssshejj ;*


// Jolla " Lina " Bengtsson ;*

Av Lina&Julia - 30 december 2011 18:19

hejj , ;DDDDD

Idag har jag varit på ga med Ahlis & Cege. När vi kom dit kom matte & va med oss ,<3

Vi hade fetta kul :)

Sen när vi skulle åka hem så var det skit läskigt , för dom smällde massa smällare precis utanför , jag & ahlis fick nästan en smällare på oss ;// <3

nu sitter man vid tv & datan & snackar med nariit & fixar bloggen lite ;) <3

bloggar senare ikväll oxå tror jag , ;d <3


 

Bilden talar , allt är sant !

Jolla , älskar dej mestaste abv ;**


/ Lina " king " Karlsson. <33333

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards