linajuliakarlssonbengtsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Lina&Julia - 23 februari 2012 20:48

Hejsan ;D


väldigt segt uppdaterat men nu skriver iaf jag :D jag har varit i London & shoppat & fotat lite :D

Det var kul :D

har saknat alla sjuukt mkt ;d


Men ja , bilder kommer kanske imoon , orkar nt lägga upp nu !

webbar med söta narit nu :D , fett kul !

Älskar dej sjuukt sis ;*, aldrig utan dej !


Då blir det Jolla imoon , vi kommer ha det bääst ;d <3


// Lina :D <3

Av Lina&Julia - 6 februari 2012 20:35

Lina, jag är så glad at vi e abv nu igen :)
oavsett om vi är abv / bv / vänner så kommer jag att älska dig lika mkt.
Du & jag hand i hand livet ut , lova mig de ?!
Du kommer alltid att tillhöra Bengtsson & jag Karlsson !
Du är solen som lyser upp min dag.
Ditt skratt, ditt leende , allt gör min dag mycket bättre.
Du & jag tillsammans är oslagbara, fast att du är starkare :/
Du är miin sheyy älskling.
skit i izza , du är min , bara miin syster.
Ingen kan ta din plats i mitt hjärta,
Lina " Jolla " Bengtsson ( karlsson ) är inristat i mitt hjärta föralltid.
Du & jag genom livet heting.
Du är den sötaste som finast, du finaste som finns, diu har allt det där som alla önskar sig diggar dig !
Du är guld vär, MER !
Du betyder allt för mig älskling.
älskar dig mestaste alldrabästavän.
Om jag var tvungen att välja mellan dig & livet hade jag valt dig ofc ;*
Du är sjukt söt , dela med dig din lilla grönsak !
Kommer aldrig lämna dig , hoppas att du inte lämnar mig !
Du är helt jävla perfekt & hela obeskrivlig.
Alldrabästavänner föralltid.
jag kan nt beskriva min kärlek till dig för den är enorm.
Bara jag ser dig le / skratta så lyser jag upp som en sol.
Du är som en syster för mig , fast att du redan är min syster & kommer alltid att vara de.
Bara jag tänker på dig så ler jag , och jag ler just nu !
Bara jag ser dig blir jag mkt gladare.
Jag är nog den lykligaste personen i hela världen för att jag har dig.
Det finns bara en Lina.
Ändra aldrig dig lova mig de ?
Du är speciell.
Du är såå fiin.
Jag hittar INGET negativt, allt är positivt syster.
Du är min storayster / Grönkåll / Elefant & jag är din dörr / Lillasyster / Undelat :)
Våra minnen är oslagbara!
Glömmer aldrig våra minnen ihopa.
Jolla & Lina is the king ;)
Du & jag är starckare än bamse ihopa.

älskling , om inte du har fattat så är du mitt allt !
vill aldrig tappa dig !

Du kan lita på min till 100
Du & Jag mot världen!
Du & Jag genom livet!
 
Dina ögon smällter man av :)
 
Tingelling Tingeling här glider kingen in , HAHA :D

 
älskar dig mestaste baaby ;**

// Din eviga dörr Jolla " Lina " Bengtsson ( karlsson ) ;'*
 
 
 

Av Lina&Julia - 6 februari 2012 20:35

Lina, jag är så glad at vi e abv nu igen :)
oavsett om vi är abv / bv / vänner så kommer jag att älska dig lika mkt.
Du & jag hand i hand livet ut , lova mig de ?!
Du kommer alltid att tillhöra Bengtsson & jag Karlsson !
Du är solen som lyser upp min dag.
Ditt skratt, ditt leende , allt gör min dag mycket bättre.
Du & jag tillsammans är oslagbara, fast att du är starkare :/
Du är miin sheyy älskling.
skit i izza , du är min , bara miin syster.
Ingen kan ta din plats i mitt hjärta,
Lina " Jolla " Bengtsson ( karlsson ) är inristat i mitt hjärta föralltid.
Du & jag genom livet heting.
Du är den sötaste som finast, du finaste som finns, diu har allt det där som alla önskar sig diggar dig !
Du är guld vär, MER !
Du betyder allt för mig älskling.
älskar dig mestaste alldrabästavän.
Om jag var tvungen att välja mellan dig & livet hade jag valt dig ofc ;*
Du är sjukt söt , dela med dig din lilla grönsak !
Kommer aldrig lämna dig , hoppas att du inte lämnar mig !
Du är helt jävla perfekt & hela obeskrivlig.
Alldrabästavänner föralltid.
jag kan nt beskriva min kärlek till dig för den är enorm.
Bara jag ser dig le / skratta så lyser jag upp som en sol.
Du är som en syster för mig , fast att du redan är min syster & kommer alltid att vara de.
Bara jag tänker på dig så ler jag , och jag ler just nu !
Bara jag ser dig blir jag mkt gladare.
Jag är nog den lykligaste personen i hela världen för att jag har dig.
Det finns bara en Lina.
Ändra aldrig dig lova mig de ?
Du är speciell.
Du är såå fiin.
Jag hittar INGET negativt, allt är positivt syster.
Du är min storayster / Grönkåll / Elefant & jag är din dörr / Lillasyster / Undelat :)
Våra minnen är oslagbara!
Glömmer aldrig våra minnen ihopa.
Jolla & Lina is the king ;)
Du & jag är starckare än bamse ihopa.

älskling , om inte du har fattat så är du mitt allt !
vill aldrig tappa dig !

Du kan lita på min till 100
Du & Jag mot världen!
Du & Jag genom livet!
 
Dina ögon smällter man av :)
 
Tingelling Tingeling här glider kingen in , HAHA :D

 
älskar dig mestaste baaby ;**

// Din eviga dörr Jolla " Lina " Bengtsson ( karlsson ) ;'*
 
 
 

Av Lina&Julia - 6 februari 2012 20:31

Då ska man va med Lina " Jolla " Karlsson ( Bengtsson ) <3333

Vi kommer ha det bäääässsssttt finaste abv ! :) <33



älskardej mestaste allrabästavän , <33333333333333

Ovido - Quiz & Flashcards