linajuliakarlssonbengtsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Lina&Julia - 31 mars 2012 14:22

Då är det äntligen lov ;D

imon ska man sova med Lina & spela match :) , på tisdag ska man till mormor !

sen onsdag ska man kanske va med Elli ! :) Sen torsda till freda ska man va med Lina & sandra !! ;D <3


kmr bli sjuukt kuul denna veckan !! ;D


Längatar tills imon , först ska Lina spela match , sen ska jag spela match ;D

sen ska jag & Lina sova , vi kmr ha det BÄÄST !

vi ska va uppe hela nattennn ! :P


älskar dej mestaste allrabästavän // din eviga abvfa jolla ;*

 

   

Av Lina&Julia - 19 mars 2012 15:24

Då e man med Elli :) 


vi har sjuukt kuul ! 

Elli & jag hoppade stuttsimatta innan & då körde vi klockan , men det gick nt så bra? PHAHA!! :D

elli kom till två sen åkte hon ut & hon kan nt stå på händer :D ÄGD Elli :P <3


älskar dej gumman ;* 

aldrig utan dej , ! 

you are my suneshine my sisters , <333


Då blir det underbaste Lina imon ;D , <3333

kmr bli sjuukt kul älskling ;* 

älskar dej mestaste allrabästavän ;** 

mitt liv delar jag med dej föralltid , <3

ingen kan gå imellan oss , ingen kan ta dej ifrån mej! 

 


Mina & Ellis fötter , HAHA , har sjjuuukt kul ! ;D 

Av Lina&Julia - 18 mars 2012 14:46

Sitter & webbar med abvfa , det är ju bääst ;*

när min bror kommer hem så ska jag tvinga han att hoppa med mig , HAHA :D

ond är jag ju !


Fyll nt livet med dagar , fyll dagar med liv !

GLÖÖÖM ALDRIG !


Skolan imoon då ;( , men jag får ju träffa kompisarna då :DDD

Älskar alla mina underbara vänner .


// Jollassheyy ;*

Av Lina&Julia - 18 mars 2012 14:23

                                                  
Lina , älskar dej mestaste allrabästavän // din eviga abvfa jolla ;*
lämnar aldrig dej , aldrig utan dej !
mitt liv delar jag med dej !

Av Lina&Julia - 18 mars 2012 13:08

Då har man precis spelat match mot vellinge :D


vi vann med 4-1 !

vi är bäässt ! :)

ska kanske va med kompis senare elr ngt annat , §§


det är bara dej jag vill ha !

älskar dej sjuukt !



// jolla ;d

Av Lina&Julia - 18 mars 2012 12:59

Heejheeej alla bloggläsare :D

Då har man precis spelat match mot Vellinge !

Vi vann med 4-1 , Riktigt bra spelat alla :D


Jag ska nog snart ringa ahlis , jag kanske ska kolla på det andra laget när dom spelar !

Men jaa , vad ska alla andra göra idag då ? ;o


Släng gärna in en liten kommentar om vad som helst !


 

- ÄKTASTE VÄNSKAPEN -

Älskar dej mestaste bajbe ;* , aldrig utan deeej !


// Lina ;D

Av Lina&Julia - 17 mars 2012 20:35

Hallo ;D <33

Har fixat bloggen lite , blev det bra ?

Skriv gärna en kommentar om vad ni tyckte !

Idag har man varit med Lollo ;D , vi har hoppat på min studsimatta & kollat på twilight ;D

Fett kul ;D , iloveu ♥

Snart ska man äta hemma gjord pizza , mums ;D<33

bloggar kanske senare elr imoon ?

chiao .

/ Lina ;d

Av Lina&Julia - 15 mars 2012 18:33

lina , du är mitt allt mer än allt. du betyder diamant bajb! älskar dej mestaste abvfa! <3

du & jag mot världen.

du & jag hand i hand livet ut.

du & jag genom livet.

släpper aldrig taget om dej , släpper du så tar jag alltid de igen!  Dina ögon smällter man av.

Du kmr alltid att tillhöra Bengtsson & jag karlsson gumman.


Jolla & Lina är kingar ;*

min & Linas hemlis som vi aldrig säger , HAHA :D

Lina , du är världens bästa abv man kan , lämnar aldrig dej !

- utan dej skulle jag bara varit en av miljonerna -

- systrar föralltid -

- du är min ängel som alltid kmr finns här för mej -


Lina " julia " Karlsson ( bengtsson ) är inristat i mitt hjärta föralltid.

du är helt jävla obeskrivlig , perfekt , underar & fantastisk !  Vi är gjorda för varandra.


Julia <3 Lina

Bengtsson <3 Karlsson

Jag <3 Dej

dörr <3 grönsak 

föralltid


du är den sötaste som finns , du är den finaste jag vet , du har allt detdär som alla önskar sig , DIGGAR DEJ !

du & jag tsm är oslagbara !

alla våra minnen är oslagbara , glömmer aldrig dem & speciellt inte dej !

du är mitt allt elr hela mitt liv rättaresagt !


jag älskar dej mestaste abvfa ;*

jag kommer alltid att finnas här för dej & stötta dej i vårt & tårt. du kan berätta allt för mej oavsett vad !


allrabästavänner föralltid bajb ;*


hoppar du , hoppar jag!

Jollasking & Linaskiing

Jollas' abv & Linas' abv

Jollassyster & Liinassyster

Jollassheyy & Liinassheyy

Jollasfikka & Liinasfikka


Lina , tack för att du finns , hade inte kunnat leva utan dej.

mitt liv delar jag med dej!

ingen kan ta din plats i mitt hjärta.

du är mitt ända hopp.


Lina + Jolla = abvfa ;*


// din eviga dörr Jolla ;*






Ovido - Quiz & Flashcards